Kada nešto dugo priželjkuješ, obično se to realizira, na ovaj ili onaj način. Tako se naša želja za posjetom istarskih penjališta konačno ostvarila kad smo za vikend 4. - 6.7.2014. posjetili Dvigrad i Rovinj.

Izlet Dvigrad Rovinj_6

Nije bilo potrebno dugo dogovora - ekipa se brzo složila, 8-ero nabrijanih penjača u 2 auta i već u petak u 11.30h Duško pali svoju pilu i kreće put Istre, zajedno s Majdom, Mihaelom i Rudijem. Nešto kasnije, oko 16.00h kreće druga ekipa u sastavu Katarina, Tanja, Saša i Zvonimir koji laganom vožnjom dolaze u Dvigrad oko 19.30h. Prva ekipa već je na penjalištu i neumorno popunjava penjačke kartone, a mi čekamo domaćina Lučana Šurana, zanimljivog pustolova koji je sagradio kuću na imanju u dvigradskoj makiji gdje ugošćuje penjače iz cijelog svijeta. Na ulazu u "kamp" nas, uostalom, dočekuje znak "Stop privat - climbers only" :) Lučano nam brzo pokazuje prostor za kampiranje i ostale resurse koje ima na imanju. Iako nema priključak struje, sve funkcionira na solarni pogon.

Izlet Dvigrad Rovinj_1

Penjalište je od kampa udaljeno oko 800 metara koje treba prijeći kozjom stazom kroz livade i makiju. Odlazimo do penjališta, putem se boreći s mrežama vrijednih pauka koji su okupirali gotovo svaki metar staze te se moramo koristiti štapom kako bi ih uspješno uklonili. Dočekuje nas prva ekipa koja neumorno penje i već taj prvi dan rješavaju 10tak smjerova. Dvigradska stijena je zanimljiva, oštra i puna raznoraznih detalja koji zahtijevaju snagu i tehniku. Sa zalaskom sunca vraćamo se u kamp gdje pripremamo šatore i uz večeru dogovaramo planove za sljedeći dan. Unatoč toplom danu, noći su dosta svježe pa se brzo zavlačimo u šatore i odlazimo na odmor.

Izlet Dvigrad Rovinj_2

U subotu ujutro budi nas sunce koje grije naše šatore i tjera na doručak. Brzo se spremamo i krećemo prema penjalištu, sad već naoružani štapovima za borbu s paučinom :) Dan je kao stvoren za penjanje: toplo vrijeme i oblačno nebo, na stijeni je prava uživancija. Nažalost, pri prvim dodirima sa stijenom, Katarina zapinje za oštri brid i duboko zarezuje jagodicu. Brzom intervencijom Saša sanira ranu, ali daljnje penjanje za nju više nije moguće. Ostali se dobro snalaze na stijeni i malo-pomalo padaju zanimljive smjeri. Nakon zagrijavanja, Majda i Zvonimir isprobavaju smjer Bevanda (6c+) koju brzo rješavaju i tako povisuju osobnu najvišu ispenjanu ocjenu. Dok Mihael i Rudi rješavaju redom smjeri i pune penjački karton, Duško penje smjer C.T. (5c), što je također osobni rekord. U penjanju nas ometa povremena kratkotrajna kiša, ali stijena se brzo suši. Penjemo do popodne, kada odlazimo do kampa i razdvajamo se: jedna ekipa odlazi u Limski kanal na školjke i u Rovinj na kupanje, a druga direktno u Rovinj na kupanje i penjanje. Nalazimo se ponovo navečer kod Lučana na večeri.

Izlet Dvigrad Rovinj_16

Idući dan ponovno je rezerviran za Dvigrad. Sunce neumorno prži od ranog jutra, nedostaju nam oblaci od jučer, ali svejedno odlazimo na stijenu. Unatoč toplom vremenu penju se i teže smjeri. Mihael i Rudi napadaju smjer Bolder (7a+) koji Mihael rješava iz drugog pokušaja, a Rudi istu smjer izvlači potkraj penjačkog dana i također diže ljestvicu ispenjanih smjeri! Duško rješava dugove od prošlog dana i sve bolje se snalazi na stijeni, a Zvonimir penje smjer Pukotina (6b+) na pogled, zahvaljujući Mihaelovoj podršci. Ponovo smo na penjalištu do popodne kada oprženi suncem spremamo stvari i pozdravljamo se s našim osebujnim domaćinom. Prva ekipa nakon ručka odlazi prema Bjelovaru, a Zvonimir se pridružuje Katarini, Tanji i Saši u Rovinju na kupanju, te kući stižu kasno navečer.

Izlet Dvigrad Rovinj_18

Izlet je bio pun pogodak u svakom pogledu i teško je riječima dočarati atmosferu u kojoj smo proveli ova 3 prekrasna dana. Ničega nam nije nedostajalo, ni penjanja, kupanja, dobre zabave i zafrkancije, jedino nešto kože na prstima. Dio toga pogledajte u galeriji fotografija, dio toga u penjačkim kartonima, a za potpuni dojam pridružite se na idućem izletu, jer se u Dvigrad zasigurno vraćamo.